divendres, 22 de gener del 2016

Projecte Inkscape

Projecte Inkscape

En aquest projecte consta fer del nostre bloc com nosaltres vulguem. Hem fet el títol , el logotip i el fons del bloc. Ara ús demostraré els meus projectes del meu bloc.

Logotip:

Primer vaig fer les meves inicials i després les vaig girar, vaig posar-li contorn i degradat  . I al final vaig dibuixar una esfera com si fos un ou i les ratlles com si trenques.












Fons :

Per fer el fons m'he inspirat en el univers  utilitzant espirals, circumferències i estrelles . He representat l'espiral del mig com si fos la galàxia , les circumferències com si fossin planetes i les estrelles com el sol o l'estel fugaç. I al final he començat aumentant el contorn de les figures i canviant els colors .
    













  






Títol :

Amb l'eina de text vaig escriure el títol : Portafoli Ziad El Karrabi. Després vaig fer un degradat d'una barreja de color verd i vermell . Finalment vaig separar les lletres i les inicials les vaig pujar una mica per ressaltar .

  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada